google analytics

7/05/2019

2019半年結

計及已經除淨但仍未到手的股息, 組合比年初上升11%
恆指於2018/12/31時收於25845, 截至2019/06/28收於28542, 上升2697點或10.4%
組合大概跟恆指表現持平.


















上半年市場充斥著各種利淡消息, 因此自己亦減慢了入市步伐.
而且一直想嘗試買債券, 結果只有在IB的模擬倉買入, 沒有真正實行.
希望下半年真正實行, 建立一個比較全面的組合.

操作上就是繼續加倉中國電力, 現在中國電力已經是組合第三大持倉.
我仍然對它今年的業績充滿信心.

另外早前沽出了91.95買入的那一注領展, (因為實在太燈所以都廢事係BLOG度講)
現在都差點破百了, 當時無非是感覺倉位太重, 所以先行減持希望日後再買回.
結果是即使回調, 亦甚少觸及91.95, 事後鏡看買得實在太對而沽得實在太錯.
總結就是既然看好個別股票, 就無謂買買賣賣, 應該只加不減, 直至去到一個舒服的倉位為至.

買入BABA是看好其雲端業務及電商.
而且適逢大股東減持, 可能是一次撿便宜的機會.
買入時大概PE30倍, 在貿易戰的背景下, 中國必然加大力度刺激消費.
所以在連財報都未睇的情況下先小注買入,
日後有時間再補上詳細分析.

 另外, 月供盈富基金方面

因為在恆指「高位」開始月供, 所以拖低了回報.
但月供股票就是放棄預測相對高低位, 以平均成本法入市,
拉長來看會接近恆指的合理水平. 

其實現在的結果我已經很滿意.
由3萬點開始, 恆指爆煲論就不絕於耳, 要堅持都唔係一件易事.
但計劃開始了就不應隨便放棄, 而且正因為恆指有可能爆才造就一個低吸的機會.
月供股票是一個長期計劃, 在經歷過一次爆破後再重生先見到月供GE威力.
否則就應該一開始all in.

所以現時會繼續維持主動投資+被動投資兩條腿走路.

9 comments:

  1. 與筆者一樣持有1830、823和AAPL
    領展當時八十幾蚊都試過因爲覺得太貴而放左兩手,後來諗諗下債息Keep住跌又傳加息週期已完,都係上返車。好在當時上返車,唔係依加準備破百就後悔莫及了

    ReplyDelete
  2. 823只可以說是超級優質股,有買貴無買錯,好野唔會平,賣左就好難有機會平買番。所以我幾年前由47蚊買入第一注起都只增持從不減持,直至最近一注已經是93蚊入了,雖然當時估值上仍然有點貴,可只怕今日高位明日低位。

    ReplyDelete
  3. 月供股票首先定位儲蓄,回報次之。 否則很容易給別人的急賺/急損影響長期儲蓄的節奏。 我月供都有頗長嘅時間,來來回回幾個上落,輕舟已過萬重山。 我嘅月供股票陣容啱啱组到一支足球隊,有機會分享下。祝投資順利,生活愉快😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. @喜爸爸
      小弟剛剛月供,新手一名,想向前輩討教。請問你的小船到達每個山谷時,心情變化如何?有無曾經預測後市,並真的實現?如果你能預測後市,例如大跌,會否先減持月供倉,待平穩後再次買入?

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 月供2800 比 MPF恆指基金仲好, MPF正一含家產

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果強積金又係投資盈富基金,咁真係唔知憑咩收咁貴。我望唔透

      Delete